Tento rozhovor jsme začali v jedné karlínské pizzerii. A dokončovali přes oceán.
V Praze jsme hovořili za chůze, procházeli jsme podél prvorepublikových karlínských činžáků, minuli jsme nekonečná neosobní zápraží nových kancelářských budov, prošli kolem skladiště z doby rozkvětu císařských a královských vodních a železničních cest a skončili na zeleném plácku nad Vltavou. Dýchalo to tu periferií.
Pod starým topolem si legendární japonský tanečník Min Tanaka právě zkoušel své nové představení Šťastný strom, které mělo začít za soumraku.
"Požádali jsme ho, aby tohle místo zasvětil umění," řekl ředitel pražského Divadla Archa Ondřej Hrab, který právě zvládl oslavy dvacátého výročí své instituce a chystal se balit kufry do Pittsburghu. Před ním už tam odjela režisérka Jana Svobodová s dalšími lidmi z Archy, aby připravili představení s místními imigranty.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...