Když umělkyně Yoko Ono předminulý víkend vystoupila na jednom z největších světových festivalů v Glastonbury, dočkala se znechucených reakcí - za nejhorší vystoupení všech dob označili její koncert nejen fanoušci na sociálních sítích, ale i média v čele s časopisy Rolling Stone nebo NME. Performerka a aktivní hudebnice přitom jenom nabídla posluchačům stejnou vizi, kterou prosazuje už od šedesátých let: tedy že umělec se má stát svým dílem. A pokud to v případě Yoko Ono znamená extaticky kvílet, proč ne.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se