Na nejvýraznější změny narazí uživatel na úvodní stránce, na které najde přehledný souhrn všech potřebných informací pro koncové zákazníky. Každý si zde může vyhledat aktuální polohu své zásilky, seznámit se s průběhem doručení nebo si najít nejbližší odběrné místo DPD ParcelShop.

Z hlavní stránky je možné jedním krokem přejít k nejnovější webové aplikaci DPD Kurýr, která usnadňuje přímé spojení s kurýrem a umožňuje individuální přizpůsobení termínu i místa doručení zásilky.

Pokud se však web DPD vyhledává přes Google nebo Seznam, vyskočí odkaz na stránky s původním designem, které jsou zaměřeny na firemní zákazníky, tedy především e-shopy, ale i ostatní odesílatele v režimu B2B. Firemní zákazníci tady naleznou přehled služeb nebo průvodce, který pomůže se správným zabalením zásilky.

Nová webová stránka je přímo propojena s novým portálem pro sledování zásilek. Ten pracuje se schématem pěti kroků, které ukazují trasu zásilky, například od expedice z e-shopu až po doručení domů nebo do odběrného místa DPD ParcelShop. Cesta zásilky je pro větší názornost vyznačena pomocí ikonek. Zákazník se tak dozví, kde se jeho zásilka právě nachází.

Související