Na startu Oldtimer Bohemia Rally je celkem sedmdesát šest posádek, které mají v sedmi etapách během tří dnů zdolat 508 kilometrů. Mezi přihlášenými vozidly dominují ty z produkce mladoboleslavské automobilky Laurin & Klement, respektive Škoda. Nejstarším v seznamu přihlášených je Ford T z roku 1915. Já nastupuji do Pragy Lady z roku 1937, kterou bude řídit Jiří Beneš.

Těsně před zahájením závodu obdrží spolujezdec itinerář s trasou, kterou do této chvíle nezná, a vyrážíme na startovní rampu. Odmávne prapor a my se opatrně proplétáme mladoboleslavskými uličkami. Opatrně proto, že zvláštností rallye veteránských vozidel je, že o poháru pro vítěze nerozhoduje absolutní rychlost jako v běžných sportovních závodech. Jezdí se za běžného silničního provozu, dodržují se všechna rychlostní omezení a řidiči si navíc musí hlídat tempo jízdy.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.