Volkswagen chce omezit modelovou nabídku škodovek v Indii. Tržní podíl české značky klesl na konci loňského roku pod jedno procento a ani letošní dosavadní výsledky nejsou příliš optimistické. Za květen zde automobilka prodala 900 vozů, což byl meziroční propad o 50 procent.

"Nemá smysl vyrábět a prodávat se ztrátou. Musíme se rozhodnout, které modely značky Škoda v naší prodejní strategii ponecháme a které z ní vyškrtneme," uvedl pro The Times of India prezident a generální ředitel společnosti Volkswagen Group v Indii, Mahesh Kodumudi. Úplný odchod značky z indického trhu vyloučil.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se