Volkswagen chce omezit modelovou nabídku škodovek v Indii. Tržní podíl české značky klesl na konci loňského roku pod jedno procento a ani letošní dosavadní výsledky nejsou příliš optimistické. Za květen zde automobilka prodala 900 vozů, což byl meziroční propad o 50 procent.

"Nemá smysl vyrábět a prodávat se ztrátou. Musíme se rozhodnout, které modely značky Škoda v naší prodejní strategii ponecháme a které z ní vyškrtneme," uvedl pro The Times of India prezident a generální ředitel společnosti Volkswagen Group v Indii, Mahesh Kodumudi. Úplný odchod značky z indického trhu vyloučil.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.