S produkty firmy Antonína Kokeše se někdy setkal snad každý Čech. Nebo alespoň ti, které přátelé obdarovávají vtipnými přáníčky či dárky. Jeho společnost Albi se stala v tuzemsku synonymem pro dárkové předměty a stolní společenské hry. Podnikatel, který začínal jako student Vysoké školy ekonomické prodejem pohlednic na pražském Staroměstském náměstí, věří, že jeho byznys bude vzkvétat i v době, kdy člověka stále více obklopují moderní technologie.

„Je ale třeba, aby technologické ‚vychytávky‘ byly do produktu zabudované tak, že je vlastně nevnímáte. Když jsme do přáníčka zabudovali pět tlačítek, lidé často nevěděli, jak s ním mají zacházet. Neměli chuť to zkoumat, bylo to příliš složité,“ vzpomíná třiačtyřicetiletý Antonín Kokeš, jehož firma má nyní roční obrat kolem půl miliardy korun a jejíž prodejny navštíví ročně 1,85 milionu zákazníků.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se