Zaujmout převratným výrobkem není velké umění. Jiná věc je dokázat přitáhnout pozornost k produktu, který se běžné nabídce zásadně nevymyká. A ještě těžší je dostat do titulků a prestižních pořadů službu, která nebude k dispozici ještě dlouhé roky a není o ní známo vlastně nic konkrétního. Zakladatel a téměř neomezený vládce největšího světového internetového prodejce Amazon Jeff Bezos opětovně ukázal, jak zhypnotizovat média, zapojit fantazii zákazníků a otevřít si cestu k dalším, ještě větším prodejům.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se