Společnost Netretail Holding provozující e-shop Mall.cz ve špičkách expeduje ze všech svých skladů zákazníkům více než 70 tisíc kusů zboží a přibližně stejný počet byl do skladu dodán. Zajistit logistický řetězec při takovém objemu zboží je extrémně náročné na použité technologie. Jakákoli neefektivita či zdržení může znamenat nedodržení závazku vůči zákazníkům. Odezva dříve používaného řešení běžně překračovala běžně i 10 sekund.

Mall.cz eviduje každé zboží na úroveň jednotlivého kusu. Převedení manažerských kokpitů na platformu SAP Hana umožňuje zobrazit v reálném čase například informace o rozpracovaných zásilkách či produktivitě jednotlivých zaměstnanců.

Manažerské kokpity zobrazují také kritické hodnoty napříč celým procesem, umožňují sledovat například počet jednokusových a vícekusových zakázek, časové sloty dopravců a celou řadu dalších údajů. V případě jakýchkoli problémů tak mohou manažeři okamžitě zasáhnout.

Projekt implementace nové verze manažerských kokpitů provedla společnost Sabris s využitím platformy SAP Hana za čtyři měsíce. Hlavní fáze projektu musela skončit tak, aby ji mohl Mall.cz využívat i v době největšího zájmu zákazníků na předvánočním trhu. Přínos, který mělo využití nové platformy pro Mall.cz, zhodnotil akcionář a člen správní rady společnosti Netretail Holding Eduard Míka. "V prostředí retailu jsou dnes všichni rychlí nebo mrtví," prohlásil mimo jiné.