Sedm z deseti obyvatel České republiky starších 10 let tráví pravidelně svůj čas na internetu. Malé a střední podniky postupně reagují na sílu a potenciál internetu a snaží se na něj své zákazníky následovat. Obvykle však nevyužívají všech jeho možností ve svůj prospěch. Společně s penetrací chytrých telefonů se navíc firmám otevírají další možnosti, jak oslovit nové zákazníky. 

K nejobvyklejším chybám, které společnosti na poli internetu činí, patří nedostatečná aktivita na svých webových stránkách. Ty by měly firmy pravidelně aktualizovat a potenciálnímu zákazníkovi tak dát pocit jisté interaktivity. Dalším z častých problémů je, že firmy, které se rozhodnou využít placených on-line kampaní, většinou nedokonale vyhodnocují jejich dopad. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se