Expanze vlastní firmy může být jednodušší, když pod vaší značkou podnikají další lidé, jimž prodáte franšízovou licenci. Za používání vašeho know-how vám mohou měsíčně odvádět procenta z tržeb nebo platit paušální částku. A vaše značka se na trhu stane viditelnější.

Český trh franšízingu zažívá neustálý růst - zatímco v roce 2010 působilo v tuzemsku 150 franšízových systémů, loni už jich bylo 219. Ve více než šedesáti procentech šlo přitom o české značky. Vyplývá to z Franchising Reportu 2013, který vypracovala mezinárodní poradenská společnost PROFIT system.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.