Expanze vlastní firmy může být jednodušší, když pod vaší značkou podnikají další lidé, jimž prodáte franšízovou licenci. Za používání vašeho know-how vám mohou měsíčně odvádět procenta z tržeb nebo platit paušální částku. A vaše značka se na trhu stane viditelnější.

Český trh franšízingu zažívá neustálý růst - zatímco v roce 2010 působilo v tuzemsku 150 franšízových systémů, loni už jich bylo 219. Ve více než šedesáti procentech šlo přitom o české značky. Vyplývá to z Franchising Reportu 2013, který vypracovala mezinárodní poradenská společnost PROFIT system.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se