Komunikovat se zákazníky po internetovém chatu připadalo leckomu ještě přednedávnem jako nadbytečná kratochvíle - vždyť klientům jsou k dispozici firemní webové stránky, telefon, e-mail a zákaznická centra. V současnosti je však webový chat v zákaznické podpoře trendem číslo jedna. S malými náklady s ním totiž dokážete velké věci. Rychlé vyřízení dotazů a přátelský způsob komunikace zvyšují spokojenost zákazníků, účinně podporují prodej a zvýhodňují vás před konkurencí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se