Na rozdíl od literatury, hudby, divadla a dalších uměleckých disciplín je v módní branži konstruktivní kritika tak vzácná jako tříšilinková žlutá ve světě filatelie. Německá žurnalistka Antonie Hilkeová kdysi napsala, že jde-li o módu, jindy vážení novináři najednou zčervenají, jako by měli dělat reportáž z bordelu.

V tomto ohledu byla dnes sedmdesátiletá Britka Suzy Menkesová vždy zářnou výjimkou. Bezmála 1,7 milionu slov, která dáma s ikonickým účesem napsala od roku 1988 pro noviny International Herald Tribune (dnes International New York Times), v mnohamiliardovém oděvním průmyslu tvořilo i ničilo kariéry, a to s nekompromisností izraelského samopalu.

Její recept na úspěch byl jednoduchý: "Osvojila jsem si téma, které ostatní považují za nicotné, a začala se jím zabývat seriózně."

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.