Hledáme mladé lidi různých zájmů i budoucích profesí, kteří o tom, co je zajímá nebo co studují, chtějí informovat ostatní. Studujete ekonomii, matematiku nebo třeba antropologii? Média potřebují experty, kteří se zároveň naučí žurnalistické řemeslo. A i když se mu nebudete věnovat, naučí vás praxe v médiích kritickému myšlení i schopnosti komunikovat.

Během týdenního intenzivního kurzu vám špičkoví lektoři budou přednášet o tom, co je a jak se dělá žurnalistika na počátku 21. století. Vyzkoušíte si psaní do novin i na web, vytváření multimediálního obsahu, dozvíte se o datové žurnalistice i o tom, jak se v žurnalistice využívají sociální média, případně další inovace. Přednášky našich lektorů (z praxe i učitelů FSV UK) budou doplněny praktickými semináři přímo v newsroomu.

Slavný vydavatel Joseph Pulitzer v 19. stoletím tvrdil: „Přiveďte mi kohokoliv a já z něj za týden udělám špičkového reportéra!“ My vám to neslíbíme, ale představíme vám během týdne naši profesi.

 

Základní informace o Bootcampu

Kdy se bude konat: 

V týdnu od 30. června do 4. července 2014

Co musíte udělat:

Napište motivační dopis, ve kterém se představíte a popíšete, proč máte zájem o absolvování Media Bootcampu Economie 2014, a do 17. června jej zašlete na adresu lucie.smoldasova@economia.cz. Pokuste se nepřekročit limit 500 slov. Výběrová komise vybere z došlých přihlášek 10 až 12 účastníků. Rozhodnutí komise oznámíme vybraným účastníkům do 20. června.

Lektoři: 

Novináři vydavatelství Economia i externí odborníci. Například Jindřich Šídlo (politická žurnalistika), Vladimír Piskáček (moderní newsroom), Martin Ehl (zahraniční zpravodajství), Miloš Čermák (stav médií a inovace) a další.

Cena:

Účastnický poplatek je 1990 Kč. Zahrnuje semináře a přednášky od pondělí do pátku od 9:00 do 16:30. V ceně není zahrnuto stravování a ubytování.

Související