Opravdu jen málokdo odolá upřenému dětskému pohledu, který i bez jediného slova dokáže velmi rychle dostat do nákupního vozíku čokoládu nebo cokoliv jiného, co právě nebylo v nákupním plánu.

Fakt, že se děti aktivně podílejí na výběru toho, co se přiveze z obchodu domů, není potřeba dlouze rozebírat. Preference dětí a vliv reklamy na jejich výběr zmapovala společnost Millward Brown. Do výzkumu zapojila tisíc českých dětí ve věku od 6 do 15 let a zeptala se jich, po čem vlastně touží.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se