Za čtvrt roku získal loterijní Sazkamobil padesát tisíc zákazníků, podobně i Gorila mobil, zaměřený na mladé. Tesco Mobile prý získává až tisíc SIM karet denně a vlastního virtuálního operátora chystá televizní kanál Šlágr TV s až čtvrtmilionem diváků. Na první pohled přeplněný mobilní trh s dvaašedesáti hráči tak stále roste a láká i nové firmy.

Většina takzvaných "virtuálů" v Česku však jen přeprodává služby jednoho z velké mobilní trojky, kterému se také většinou přímo upisují i noví zákazníci. Přeprodejci jsou na operátorech do velké míry závislí, mají vymezené místo na trhu a nepředstavují konkurenci u více utrácejících lidí a firem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V Česku je přes šedesát virtuálních operátorů, nezávislí konkurenti mají ale jen málo přes jedno procento všech mobilních zákazníků.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.