Koncept drogerií Rossmann se za dvacet let svého působení v Česku, až na postupné rozšiřování doplňkového sortimentu, příliš nezměnil. Lidé tam chodí primárně pro prací prášky či kosmetiku.

Sedmašedesátiletý zakladatel německého rodinného impéria Dirk Rossmann ale tvrdí, že v tuzemsku ještě přepíše historii. Po vzoru Německa či Polska, kde Rossmann prodává vína i hračky, chce i v Česku miliardář zvětšovat obchody a zpestřit jejich nabídku. Obchody by tak lépe konkurovaly i potravinářským řetězcům typu Kaufland.

Expanzi sítě Rossmann podle jeho šéfa zatím brzdí nedostatek obchodních ploch i nelichotivá finanční situace. Firma loni v tuzemsku prodělala asi 23 milionů korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru