Obchodní řetězec Makro si chce vychovat nové zákazníky z byznysu. Jestliže doteď byli jeho hlavními zákazníky hotely, restaurace a maloobchodníci, nyní se plánuje zaměřit na kanceláře a sekretariáty firem. "V podstatě chceme, aby si u nás firmy a kanceláře objednávaly po internetu zboží typu kancelářské potřeby i další věci, které bychom jim zároveň doručovali, aby pro ně nemusely běhat sekretářky," řekla HN mluvčí Makra Romana Nýdrle.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se