Za posledních čtrnáct dní analytické společnosti vyprodukovaly několik zajímavých studií. Jedna z nich mapuje trh s produkty business intelligence a analytikou a Gartner v ní naznačuje, že kolem nejnovějších technologií pro big data a analytiku vládne mezi firmami nejistota. Prozatím nejsou totiž schopny najít způsob, jak je využít.

Mezi současnými zákazníky dodavatelů v oblasti big dat a analytických aplikací se objevují zejména velké firmy ze sektorů energetiky, finančnictví (jako banky a pojišťovny), telekomunikační společnosti, firmy, kterým se jednoznačně vyplatí těžit ze svých strukturovaných nebo nevyužívaných anebo nových typů dat. Ta například generují sociální sítě a nejčastěji jsou využívána v oblasti marketingu či podpory e-commerce (pro sledování vnímání povědomí o značce, budování vztahu se zákazníky atd.). Nové nástroje pro velká data ale také pomáhají například řešit problematiku optimalizace produktových nabídek. Firmy mohou big data využívat téměř ve všech oblastech své činnosti. Podstatné je však vědět, v jakých oblastech bude jejich využití nejvíce přínosné.

Zatím jste si přečetli 60 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.