Jak ale vypadá dnešní realita a kam směřují kontaktní centra zítřka? První významnou změnou, které si můžeme povšimnout při pohledu z ptačí perspektivy, je měnící se role kontaktních center. Ta dnes zdaleka již nejsou pouze doménou velkých firem. Pokud si vezmeme jako příklad finanční vertikálu, zjistíme, že vedle tradičního zákaznického servisu stávajících klientů kontaktní centra přebírají například úlohu podpory prodeje finančních produktů a stále častěji také nástroje pro marketingové a obchodní kampaně.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.