Jak ale vypadá dnešní realita a kam směřují kontaktní centra zítřka? První významnou změnou, které si můžeme povšimnout při pohledu z ptačí perspektivy, je měnící se role kontaktních center. Ta dnes zdaleka již nejsou pouze doménou velkých firem. Pokud si vezmeme jako příklad finanční vertikálu, zjistíme, že vedle tradičního zákaznického servisu stávajících klientů kontaktní centra přebírají například úlohu podpory prodeje finančních produktů a stále častěji také nástroje pro marketingové a obchodní kampaně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se