Jako dvacátník založil Adam Kurzok web Lunchtime.cz, který shromažďoval na jednom místě nabídku poledních menu různých restaurací. Před dvěma roky, coby třicátník, ho za miliony korun prodal. Teď rozjíždí další projekt - v pondělí spustil nový start-up DATY, který se tentokrát zaměřuje na údaje o firmách.

Na základě informací z veřejných zdrojů, jako je třeba obchodní rejstřík, má jeho web sloužit zejména lidem, kteří se zabývají sledováním změn u obchodních partnerů, firemních klientů či konkurence.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se