Může firma, která si v devadesátých letech minulého století vybudovala byznys na kopírování papírových dokumentů, přežít v dnešním internetovém světě? Samozřejmě může. Nesmí ovšem žít ze staré slávy, nýbrž se naopak musí snažit být průkopníkem v nových směrech podnikání. Jako Copy General.

Elektronická komunikace sice vytlačuje papír na mnoha frontách a lidé kopírují a tisknou méně. To však neznamená, že ubývá dokumentů, možná spíš naopak. A firmy i úřady potřebují někoho, kdo je všestranným specialistou na dokumenty - nejen na tisk, ale i na jejich tvorbu, distribuci a správu.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se