Výraz dobrá adresa je okřídleným pojmem. Všichni víme, co znamená bydlet na dobré adrese, a dokážeme si představit, že bydliště či sídlo firmy může mít v určitém kontextu význam pro naši osobní či podnikatelskou prestiž. S rozmachem internetové komunikace dostal tento dvouslovný termín další rozměr - dobrá adresa webu neboli doména je podstatným předpokladem budoucího úspěchu firmy.

Při výběru doménového jména je třeba vzít v úvahu řadu hledisek. Pokud však očekáváte, že jde především o klíčová slova v internetových vyhledávačích, jste na omylu. Zásadní věcí při hledání dobré adresy je účel webu. "Je potřeba zvážit, k čemu bude web sloužit. Bude na něm umístěna prezentace firmy, e-shop, nebo pouze ministránka s propagací jednoho produktu či služby?" ptá se Jan Kvasnička, pražský specialista na internetový marketing, návrhy a testování webů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se