Richard Fuxa v poslední době vystupuje jako mecenáš umění, ale ani tehdy nezapře, že je hlavně byznysmen v reklamě. Ukázalo se to už loni, když otevřel v pražském Obecním domě výstavu největší kolekce plakátové tvorby Alfonse Muchy.

Lákaly na ni billboardy, zájemci si mohli nechat na přání vytvořit kopie děl, prodávaly se také hedvábné šátky a šály s muchovskými motivy. Výsledek? Návštěvnicky nejúspěšnější výstava roku 2013.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se