Pojišťovny nyní posílají klientům dopisy a vydávají zprávy, jak skvěle zhodnotily jejich peníze v nejrůznějších produktech životního pojištění. Uvádějí úročení ve výši až šesti nebo dokonce deseti procent. Jenže tyto výnosy jsou virtuální, klient ve skutečnosti dostane mnohem méně, někdy se dokonce peníze i znehodnocují. Mlžení při vykazování výnosů vadí odborné veřejnosti i České národní bance. Některé pojišťovny kvůli tomu pod pohrůžkou sankcí začínají systém informování zásadně měnit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se