Česká republika letos oslavila desetileté výročí svého členství v Evropské unii a současně se konají volby do Evropského parlamentu, se kterými si jako obvykle nikdo neví rady. Uvádíme zde proto stručný souhrn nápadů, se kterými přišly PR a reklamní agentury jednotlivých stran.

Favoritem voleb je politická divize holdingu Agrofert - ANO. Strana pokračuje v akvizici symetrických tváří, jež vypadají dobře ze všech úhlů, a Telička se tak vrátí z Bruselu zpátky do Bruselu. Slogan "Aby i naše děti měly v Evropě šanci" je natolik univerzální, že jej strana může bez obav recyklovat v každých následujících volbách. U dalšího hesla "Naši zemědělci si zaslouží víc" podle všeho došlo k tiskové chybě, jelikož všichni zemědělci patří Babišovi.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se