Zatímco v zahraničí patří mezi nejoblíbenější zaměstnanecké benefity například pojištění u zubaře (jako ve Velké Británii), v Česku čekají lidé od zaměstnavatele hlavně peníze navíc. Zajímá je také partnerství ve firmě, akcie a různé opce.

Vybrat paletu benefitů, která by lákala do firmy uchazeče a zároveň uspokojila stálé zaměstnance, může být oříšek. Zvláště když zaměstnavatelé důkladně zvažují daňovou výhodnost každého benefitu. "O benefitech se hodně diskutuje, protože firmy se snaží zajistit, aby investice do benefitních programů měly žádaný efekt a byly zaměstnanci vnímány jako motivující a cenné," říká Pavla Helclová z Hay Group.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se