Fotbalová Gambrinus liga po 17 letech mění název. Pivní značka z něj zmizí a o uvolněnou pozici se přetahují dvě nejsilnější firmy na českém sázkařském trhu. Konkrétně Fortuna a Tipsport, který chce s ligou spojit svou značku Chance.

"Mohu potvrdit, že Fortuna učinila v tomto směru vedení českého fotbalu konkrétní nabídku. Jsme si ovšem vědomi toho, že ve hře jsou i další zájemci," říká mluvčí Fortuny Petr Šrain.

Tipsport našlapuje opatrněji. "My a titulární sponzorství ligy? Kdybychom takovou nabídku dostali, jednání bychom se nebránili. S fotbalem průběžně komunikujeme už léta. A za ty roky přišla taková nabídka už několikrát," prohlašuje Lubomír Ježek, v Tipsportu vedoucí oddělení PR a sponzoringu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru