Na televizi Nova se letos začínají vracet reklamní inzerenti, kteří loni odešli kvůli výraznému zdražení reklamního prostoru. V prvním čtvrtletí 2014 proinzerovali na stanicích Nova Group v ceníkových cenách 1,81 miliardy korun. Tedy o 57 procent víc než ve stejném období loňského roku.

Na Novu se vrátil například Plzeňský Prazdroj, který je největším zadavatelem reklamy mezi pivovary v Česku. "Situace a cenová politika kolem Novy se už zklidnila," říká marketingový ředitel Prazdroje Grant McKenzie. Televize podle inzerentů ustoupila ze svých tvrdých podmínek - například nevyžaduje platby předem jako v loňském roce.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se