Kdo má a nemá web

Top 5 odvětví, které mají webové stránky:

  • Prodejci erotického zboží 90 % 
  • Fotografické služby 88 %
  • Prodejci kancelářské a obchodní techniky 87 %
  • Počítačové a internetové služby 86 %
  • Prodejci elektrotechnických zařízení a přístrojů 86 %

Top 5 odvětví, které nemají webové stránky:

  • Zdravotnické služby 69 %
  • Prodejci potravin 68 %
  • Výrobci zemědělských komodit 61 %
  • Služby pro dům byt a zahradu 56 %
  • Elektroservisy 55 %

Internet představuje v dnešní době nepostradatelnou pomůcku k podnikání, přesto téměř 40 procent podnikatelů stále nemá své webové stránky. Vyplývá to z průzkumu serveru Firmy.cz, který má v databázi přes půl milionu firem a dalších institucí.

Z interních statistik serveru dále vyplývá, že do vlastních webových stránek nejméně investují obory zabývající se zdravotnickými službami, prodejci potravin a společnosti zabývající se službami pro dům, byt a zahradu.

Další překvapivou kategorií, kde mnoho firem nemá webové stránky, jsou restaurační a pohostinské služby, právní služby nebo doprava a přeprava.

Obecně méně možnosti prezentace na internetu využívají obory, které ke své reklamě používají své spokojené zákazníky, tedy hlavně řemeslníci. Naopak největší snahu získat internetového zákazníka mají prodejci vybavení a techniky pro firmy, prodejci sportovních potřeb, ale např. i prodejci erotického zboží.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se