Technické služby Havlíčkův Brod zajišťují množství nejrůznějších činností - od údržby komunikací, včetně zimní údržby, až po péči o městskou zeleň i o blízké lesy. Do okruhu toho, o co se společnost stará, spadá i provoz koupaliště a plaveckého bazénu a zimního stadionu.

Širokou škálu činností nelze v dnešní době efektivně vykonávat bez podpory kvalitního informačního systému. Proto se v loňském roce vedení společnosti rozhodlo takový systém pořídit. Vítězem výběrového řízení, které proběhlo koncem loňského roku, se stala společnost Asseco Solutions. O letošního ledna je pak dodaný systém Helios Green Ready v provozu.

"Potřebovali jsme komplexní řešení, které by odstranilo duplicitní zadávání dat, vedení různých agend v oddělených systémech a tím se umožnily a zpřesnily výstupy a reporty napříč všemi činnostmi naší organizace," zdůvodňuje pořízení systému ředitel technických služeb Karel Milichovský.