Když Nan Goldinová začala v patnácti letech fotografovat v Bostonu a později pokračovala v New Yorku, otevřenými snímky svých přátel chtěla divákům způsobit nevolnost a mdloby. Nevyhýbala se sexu, drogám ani smrti. Několik takových momentek přestavuje také aktuální výstava v Galerii Rudolfinum Only the Good Ones.

V pondělí ovšem vydalo britské nakladatelství Phaidon její novou knihu Eden and After, která je oproti nejslavnější sérii autorky nazvané The Ballad of Sexual Dependency nesrovnatelně optimističtější. Přitom některé snímky pocházejí ze stejného období.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.