Tvrdá obchodní politika, kterou televize Nova loni zavedla vůči reklamním inzerentům, bude podle staronového šéfa televize Prima Marka Singera škodit celému televiznímu trhu ještě v letošním roce.

"Konkurence nasadila vysoké ceny, které neměly šanci na úspěch. Trh se kvůli tomu rozhoupal a všichni teď trpí následky," říká Singer.

Loňské zvýšení cen reklamního prostoru na Nově přimělo řadu inzerentů k odchodu na Primu. Té se tak sice zvýšily reklamní tržby, zároveň ale spadla sledovanost, jejíž pokles pokračoval i na počátku letošního roku. Reklamní inzerenti teď podle Singera zkouší různé revoluční strategie, kam až mohou média zatlačit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se