V loňském roce přijelo do České republiky 7,3 milionu zahraničních turistů, což je prozatím historicky nejvyšší počet. V příštím roce jich bude podle ministerstva pro místní rozvoj ještě více, pomoci tomu mají i televizní spoty v jednotlivých zemích.

Speciální mediální kampaň za 42 milionů korun bude mířit především na možné turisty z Ruska a Německa. V televizích se však budou videa lišit podle toho, co tamní turisty do Česka láká. 

Připravovaný projekt bude podle ministryně pro místní rozvoj Věry Jourové (ANO) „emotivní a moderní formou vyprávět příběhy zahraničních turistů v České republice“.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se