Při optimálním nastavení věrnostního programu mohou být spokojeni všichni. Firma získá konkurenční výhodu a loajálního kupujícího, který jí zajistí pravidelnou útratu, a klient obdrží odpovídající protihodnotu v podobě na míru šité specializované nabídky.

Kdo cílí na seniory a kdo na manažery

Podle specialisty na věrnostní programy Radka Hrachovce má zřejmě nejlepší a nejrozsáhlejší věrnostní program pro seniory v tuzemsku síť lékáren Dr. Max. "Od začátku zaujal svojí jednoduchou propozicí slevy 30 Kč na poplatek za recept, kterou postupně převzaly téměř všechny síťové i nezávislé lékárny," vysvětluje Hrachovec, který 12 let rozvíjel věrnostní programy u firmy Baťa a v současné době patří k uznávaným specialistům na "věrnost" nejen v Česku.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se