Každý film je kusem komunikace sám o sobě. Každý film nám vypráví nějaký příběh, nebo - aby se vymknul - je naopak postaven na naprostém popření příběhovosti (například film Loni v Marienbadu). A kolem každého filmu je příběh o jeho vzniku - jak, proč a pro koho film vznikal.

Často se rovnou s filmem točí film o filmu. Pak je tu ještě spousta příběhů kolem filmu: reklamní kampaň na film, upoutávky, plakáty, speciální akce, slavnostní premiéry s celebritami, recenze a hodnocení. Pak přichází komunikace mezi lidmi samotnými. Filmy si mezi sebou vypravujeme, povídáme si o tom, které se nám líbí, nelíbí a proč. Často hned, když vyjdeme z kina, máme potřebu se s někým podělit o své zážitky, ať už příjemné, či nepříjemné.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se