Mnoho firem přijde o klienty, protože se při komunikaci s nimi řídí ustálenými "pravdami", které už ale v současnosti neplatí. O zkušenosti s bořením těchto mýtů se s HN podělil Vít Horký ze společnosti Brand Embassy, která se specializuje na zákaznickou péči.

Častým mýtem bývá přesvědčení, že se finančně nevyplatí poskytovat zákazníkovi individuální péči. Potřeby a přání klientů se ale liší. Průzkum americké odborné revue Journal of Applied Social Psychology ukázal, že číšníci dostávali o 23 procent vyšší spropitné, aniž by změnili kvalitu svých služeb, jestliže spolu s účtem přinesli na stůl talířek s bonbony. "Personalizace je dnes díky technologiím snadná. O zákazníkovi můžete zjistit mnohem více než to, že se mu právě rozbila televize. Můžete se třeba dozvědět, že je dlouholetý fanoušek stejné značky jako vy. Pokud mu zmíníte nejnovější trendy, z nichž jste nadšení, a zeptáte se na jeho názor, bude se cítit jako partner, kterého si vaše firma váží," říká Horký.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se