Majitelé menších firem se sociálním sítím často brání a říkají, že jejich podniku nic nepřinesou. Přicházejí tak ovšem o řadu výhod, které jim taková prezentace může přinést. "V první řadě dokáže správné zacházení se sociálními sítěmi zvýšit povědomí o vaší firmě, produktu či službě mezi potenciálními zákazníky. Nezáleží přitom na velikosti firmy - i malé specializované brašnářství či šikovná kadeřnice si mohou na internetu vytvořit komunitu fanoušků," říká Jakub Křenek ze společnosti Socialsharks, která se specializuje na marketing na sociálních sítích.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se