Levnou a účinnou metodou oslovení zákazníků je newsletter. Jako marketingový nástroj zažívá v poslední době renesanci. Proč? Současné e-mailingové systémy umožňují mnohem lepší zacílení na potenciální spotřebitele vašeho produktu či služby.

"Je například možné nastavit posílání newsletterů různým skupinám uživatelů podle toho, kdy je největší pravděpodobnost, že si zprávu otevřou a prokliknou na váš web. Nebo lze otestovat úspěšnost různých variant newsletterů: polovině databáze rozešlete variantu A, druhé variantu B a následně sledujete, která fungovala lépe," říká Jakub Křenek ze společnosti Socialsharks, která se specializuje na marketing na sociálních sítích.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se