Provozujete kamenný obchod a rádi byste v něm zvýšili prodeje? Nemusíte nutně měnit sortiment nebo dělat slevové akce. Často stačí vylepšit přístup prodávajících k zákazníkovi. "Mnoho zákazníků bývá zprvu nečitelných. Prodavači pak často začnou přemýšlet za zákazníka a předjímat, o co by mohl mít zájem. Správným přístupem je naladit se na rychlost a sílu jeho hlasu, mimiku či postoj a zeptat se na jeho požadavky," vysvětluje Kateřina Postulková z agentury Mystery shoppers, která se specializuje na testování zákaznického servisu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se