Komunikace se zákazníky po telefonu bývá černou můrou řady podnikatelů. Ta se může změnit až v paniku ve chvíli, kdy mají klientovi po telefonu něco prodat. Přinášíme rady, které mohou vaše telefonní prodeje posunout na vyšší úroveň.

Na začátku telefonátu doporučují odborníci vypustit fráze typu "Máte na mě chvilku?" či "Neruším?". Těmito větami dopřává volající potenciálnímu klientovi pocit nadřazenosti. S ním ovšem stoupá pravděpodobnost, že obchodní nabídku odmítne.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se