Příběh Jana Vokurky a jeho firmy Kitl, která v Jablonci nad Nisou vyrábí zdravotní sirupy, vína a likéry, vypadá jako dokonale naplánovaná strategie. Nejdříve vystudovat marketing, potom v několika firmách získat praktické zkušenosti a po pár letech, ve třiceti, se pustit do vlastního podnikání. Přesně ve chvíli, kdy se zdravé výrobky, vyrobené z kvalitních surovin a ještě k tomu regionální, těší velkému zájmu spotřebitelů. Život se nejspíš do takové míry naplánovat nedá, ale jedno Janu Vokurkovi rozhodně od počátku nechybí - totiž vize.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se