Faktorů, které vedly především v posledních pěti letech k expanzi dobře zavedených i začínajících firem na globální trh, je celá řada. Svou roli sehrála jistě táhnoucí se vlna krizí a recesí nebo ztráta dlouhodobých kontraktů, které byly impulzem pro některé podniky hledat příležitosti na sousedních trzích. Hledání příležitostí v zahraničí je naprosto nezbytnou strategií pro dodavatele unikátních řešení v oblastech, jako jsou utility, v nichž je počet potenciálních zákazníků na tuzemském trhu často jednociferný. Totéž platí pro firmy, které se věnují specializovaným řešením v oblastech, jako je například bezpečnost či síťová infrastruktura a bezpečnost, nebo pro dodavatele specializovaných oborových řešení.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.