Faktorů, které vedly především v posledních pěti letech k expanzi dobře zavedených i začínajících firem na globální trh, je celá řada. Svou roli sehrála jistě táhnoucí se vlna krizí a recesí nebo ztráta dlouhodobých kontraktů, které byly impulzem pro některé podniky hledat příležitosti na sousedních trzích. Hledání příležitostí v zahraničí je naprosto nezbytnou strategií pro dodavatele unikátních řešení v oblastech, jako jsou utility, v nichž je počet potenciálních zákazníků na tuzemském trhu často jednociferný. Totéž platí pro firmy, které se věnují specializovaným řešením v oblastech, jako je například bezpečnost či síťová infrastruktura a bezpečnost, nebo pro dodavatele specializovaných oborových řešení.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se