Přijdete do restaurace a číšník vás obslouží s výrazem nezájmu v obličeji. Na jakýkoliv dotaz odpovídá se sebezapřením, o pokrmech nic neví, a pakliže ano, o svou znalost se s vámi rozhodně nechce podělit. Dokonce i akceptace platby je z jeho strany pozornost, kterou si nezasloužíte.

Nebo prodavač, bavící se s kolegou na úkor předchozího zákazníka tak, abyste si vy rozmysleli, zda jej budete podobně nehorázně obtěžovat (což se mi nedávno stalo ve velmi luxusním obchodě s potravinami). S tím, že lidi práce, kterou se živí, nebaví, se ovšem můžeme setkat i mimo obory obchodu a služeb - jenom tam je to, ve styku s velkým množstvím zákazníků, nejvíce na očích.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se