Co očekávali od kancelářského prostoru nájemci dříve a jaké požadavky mají dnes? V současné době se dá chování nájemců rozdělit na tři typy – tzv. vyčkávající, konsolidační a inovativní.

Největší podíl kancelářského trhu zabírá první skupina, tzn. vyčkávající, která tvoří cca 60 %. Příslušníci této skupiny mají omezené prostředky na inovace, proto kupují na čas. Konsolidační typ představuje 30 % trhu, řeší stávající situaci pod tlakem, díky konsolidaci navyšuje kapitál a snaží se o efektivitu. Zbývajících 10 % připadá na inovativní jedince, jejichž hnací silou je strategie a jeden z cílů je tvorba funkčních a produktivních kanceláří.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se