Blogeři, vypadněte! Výkřik, který shrnuje náladu ve světě módy. Ulicemi Milána, Paříže, New Yorku a Londýna pobíhají rozhořčení redaktoři, nákupčí a designéři. A při pohledu na samozvanou digitální bohému, jež o sobě ráda prohlašuje, že co nevidět převálcuje klasická média, mají pocit, jako by je potkalo všech deset ran egyptských najednou - zejména pak přemnožení sarančat.
"Fashion week je dnes plný lidí, kteří k módě nemají vůbec žádný vztah," kňoural nedávno někdejší osobní couturier Jacqueline Kennedyové Oscar de la Renta. "Stává se z toho zoo," doplnila návrháře Catherine Bennettová, ředitelka IMG Fashion, společnosti, jež mimo jiné pořádá i týden módy v New Yorku. A tak se dnes podél mezinárodních mol neřeší jen to, co se bude zítra nosit, ale také otázka, zda je blogerů, kteří kdysi pro zkostnatělý systém představovali most ze světa off-line do říše on-line, vůbec ještě zapotřebí, když už teď celá front row - tedy legendární první řada přecpaná celebritami a světoznámými novináři - ví, jak se používá Twitter, Instagram a spol. V Big Apple rozhodli, že není. Pověstné bílé stany nedaleko manhattanského Lincoln Center budou příště upraveny tak, aby návštěvníků, které s módním průmyslem pojí jen tenoučká digitální nitka, bylo co nejméně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi