S přispěním Martina Kohouta

Lanškrounská firma EWE, vyrábějící elektrotechnické součástky, si objednala v roce 2008 reklamu. Jednotková cena služby u prvního dodavatele byla dva tisíce korun, ten ji prodal další firmě, u níž cena pro EWE vyskočila na 22násobek. To se nelíbilo finančnímu úřadu, který vyměřil společnosti EWE daňový doplatek téměř 1,5 milionu korun. "Chybí logická úvaha opřená o důkazy, že EWE vytvořila právní vztah s jinou osobou za účelem snížení zisku," oponoval tehdy Alexandr Klimeš, právní zástupce firmy. Podle úřadu si však firma pomocí řetězce provázaných společností zvýšila náklady, a tím záměrně snížila zisk i daně.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.