Mít v kádru olympijského reprezentanta je pro kluby radost i trápení. Prestiž klubu sice stoupá, pro klubovou kasu to ale není dobrá zpráva. Marketingové využití hokejistů nominovaných na olympijský turnaj je pro jejich zaměstnavatele tabu. Od 16. ledna mohou olympionici propagovat jen sponzory her a českého týmu. Kampaně postavené na Petru Nedvědovi tak Liberec musí zarazit.

"Omezili jsme marketingové aktivity spojené s Petrem Nedvědem a upozornili na to i partnery, kteří jeho osobu využívají pro svoje prezentace. Není jich zrovna málo," říká tiskový mluvčí klubu Martin Kadlec. "Z webových stránek jsme například odstranili různé upoutávky, třeba na zboží z fanshopu, které Petr propaguje. V upoutávkách na zápas jsme ho pak nahradili jiným hráčem," naznačuje, že na Nedvědově olympijské účasti klub nikterak nezbohatne.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.