Mít v kádru olympijského reprezentanta je pro kluby radost i trápení. Prestiž klubu sice stoupá, pro klubovou kasu to ale není dobrá zpráva. Marketingové využití hokejistů nominovaných na olympijský turnaj je pro jejich zaměstnavatele tabu. Od 16. ledna mohou olympionici propagovat jen sponzory her a českého týmu. Kampaně postavené na Petru Nedvědovi tak Liberec musí zarazit.

"Omezili jsme marketingové aktivity spojené s Petrem Nedvědem a upozornili na to i partnery, kteří jeho osobu využívají pro svoje prezentace. Není jich zrovna málo," říká tiskový mluvčí klubu Martin Kadlec. "Z webových stránek jsme například odstranili různé upoutávky, třeba na zboží z fanshopu, které Petr propaguje. V upoutávkách na zápas jsme ho pak nahradili jiným hráčem," naznačuje, že na Nedvědově olympijské účasti klub nikterak nezbohatne.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se