Vědí bohatí Číňané něco, co my ne? Tuto řečnickou otázku si položil reportér CNBC Robert Frank v reakci na ohromující statistiku zabývající se životem čínských multimilionářů, kterou v průzkumu zveřejnila společnost Hurun. 

Vyplývá z ní totiž, že pouhých 34 % čínských dolarových milionářů plánuje v nejlidnatější zemi světa zůstat. V metodologické kategorii takzvaných "superbohatých" průzkum uvádí, že třetina Číňanů s majetkem na 16 milionů dolarů už zemi opustila.

Předchozí studie podle naznačovaly, že hlavním důvodem pro vystěhování se ze své vlasti byla pro bohaté Číňany vidina kvalitnějšího vzdělání pro jejich děti a úprk ze znečištěných a přecpaných megalopolí. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru