Ochrana firem sponzorujících olympijské hry došla v posledních letech hodně daleko. Dokonce až tak, že třeba výrobci rukavic pro hokejisty nebo běžkaře posílají sportovcům speciální kusy bez loga, aby nemohlo dojít k problémům, které může způsobit článek 50 Olympijské charty.

Ten zapovídá jakékoliv reklamní spojení se sportovcem po dobu her, de facto už od chvíle, kdy je sportovec na hry nominován. Výjimku mají právě sponzoři her a jednotlivých výprav. V Česku začne toto jejich hájení platit 16. ledna.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se