Když za Klárou Šplíchalovou, šéfkou Fóra dárců, poměrně nedávno přišli zástupci nejmenované firmy a zcela vážně se jí ptali, zda udělají dobrý skutek, když odvezou několik kilogramů pomerančů do dětského domova, nevěděla, zda se má smát či brečet. Chtěla se oněch zástupců firmy zeptat, zda jim děti mají za pomeranče říct i pěknou básničku, ale pak si to rozmyslela. "Ta firma byla už opravdu výjimkou. V posledních dvou třech letech firmy upouští od prvoplánových PR akcí, kdy za marketing dají v řádech tisíců i desetitisíců více než na onen dobrý skutek."Šplíchalová tím nechce říct, že by hmotné dary neměly smysl, mají, ale takové, které skutečně pomohou. "Potíž mají hlavně neziskové organizace v regionech. Kolikrát dobrovolníci jezdí za svými klienty na kolech, protože nemají na automobil," říká.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.