Když za Klárou Šplíchalovou, šéfkou Fóra dárců, poměrně nedávno přišli zástupci nejmenované firmy a zcela vážně se jí ptali, zda udělají dobrý skutek, když odvezou několik kilogramů pomerančů do dětského domova, nevěděla, zda se má smát či brečet. Chtěla se oněch zástupců firmy zeptat, zda jim děti mají za pomeranče říct i pěknou básničku, ale pak si to rozmyslela. "Ta firma byla už opravdu výjimkou. V posledních dvou třech letech firmy upouští od prvoplánových PR akcí, kdy za marketing dají v řádech tisíců i desetitisíců více než na onen dobrý skutek."Šplíchalová tím nechce říct, že by hmotné dary neměly smysl, mají, ale takové, které skutečně pomohou. "Potíž mají hlavně neziskové organizace v regionech. Kolikrát dobrovolníci jezdí za svými klienty na kolech, protože nemají na automobil," říká.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.